خرید از سایت فری پیک ، دانلود از فری پیک ، اکانت freepik فری پیک ، دانلود فایل پرمیوم از سایت فری پیک ، دانلود رایگان از سایت فری پیک

۱۳ مطلب در اسفند ۱۴۰۰ ثبت شده است

پانل نمای پشم سنگ صاف

ساندویچ پنل نمای پشم سنگ صاف گونه ای از ساندویچ پانل با هسته پشم سنگ آجدار است.

هنگام انتخاب پنل نمای پشم سنگ، موارد زیر باید در نظر گرفته شود:

اول از همه، برجستگی ورق فلزی بیرونی حذف شده است، و باعث ایجاد یک سطح صاف می شود که باعث ایجاد حس زیبایی شناختی بسیار قابل قبولی می شود.

احساس زیبایی شناختی در ساختمان های معماری بسیار مورد توجه است.

دوم، طراحی پانل به محصول از نظر زیبایی شناسی شکلی متفاوت از راه حل های فعلی می دهد، زیرا برای ساختمان های منحصر به فرد در نظر گرفته شده است.

سوم، محصول به سمت ارائه راه حل های معماری است.

و بنابراین به معماران به دلیل تعداد زیاد رنگ ها برای ترکیبی دلپذیر، امکانات طراحی جدیدی را می دهد.

چهارم، ما باید الزامات ایمنی آتش و/یا صوتی در ساختمان داشته باشیم.

با این حال، صاف کردن ورق بیرونی منجر به کاهش مقاومت مکانیکی می شود.

مقاومت مکانیکی کاهش می یابد زیرا ممان اینرسی کاهش می یابد، بنابراین برای جبران آن باید ضخامت ورق را افزایش داد.

افزایش ضخامت ورق باعث گران شدن محصول و مهمتر از آن جلوگیری از تغییر شکل می شود.

این تغییر شکل ها بسیار مهم هستند زیرا می توانند به زیبایی شناسی آسیب وارد کنند، لازم است طول قطعات را محدود کرد.

۲۵ اسفند ۰۰ ، ۱۴:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vali gholami

چگونه ابزارهای اندازه گیری یا مترولوژی می توانند به شما در کنترل کیفیت کمک کنند

مترولوژی علمی است که عمدتاً در حوزه های علمی و صنعتی وجود دارد، اگرچه در سایر بخش های جامعه نیز وجود دارد. با این حال، همه نمی دانند که چیست.

مترولوژی به عنوان یک علم
مترولوژی در لغت به معنای مطالعه اندازه گیری است. و این دقیقاً همان علمی است که به مطالعه اندازه گیری قدرها با استفاده از عادی سازی از طریق قابلیت ردیابی اختصاص دارد.

به لطف این علم، می‌توانیم عدم قطعیتی را که در اندازه‌گیری‌ها رخ می‌دهد با استفاده از یک میدان تلورانس کوتاه کنیم. هدف اصلی آن بدست آوردن و بیان مقادیری است که بتوانیم بزرگی ها را کنترل کنیم. برای اجرای آن از ابزارها، روش ها و وسایلی استفاده می شود که دقت خاصی دارند.

اهمیت مترولوژی در صنعت
به لطف این علم، امکان تولید انبوهی از محصولات فراهم شده است که حتی قبلاً امکان پذیر نبود. استفاده از متخصصانی که مقررات و مطالعات مربوط به این شاخه را در صنعت شما انجام می دهند، می تواند کیفیت محصولات شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد تا جایی که بتوانید محصولات جدیدی را توسعه دهید.

این علم مزایای متعددی به همراه داشته است:

- به دست آوردن اندازه گیری های دقیق و قابل اعتماد. این امروزه برای هر شرکتی که می خواهد رقابتی باشد و می خواهد با محصولات خود شکافی را در بازار باز کند به یک نیاز ضروری تبدیل شده است.

- ایجاد و ارائه یک سری دانش علمی و پایگاه داده که توسعه و بهبود اتوماسیون و محصولات صنعتی را تضمین می کند.

-در 4 بخش اصلی ارتباطات، حمل و نقل، تحقیقات علمی و فرآیندهای تولید از اهمیت حیاتی برخوردار است.

-به طور قابل توجهی سلامت و ایمنی کارگران و مصرف کنندگان محصول را بهبود می بخشد.

عملیات اندازه گیری

-تنظیم مجموعه ای از عملیات بر روی ابزار اندازه گیری برای ارائه نشانه های دقیق.

-بررسی. شواهد لازم را ارائه می دهد که برای یک آیتم برای برآوردن الزامات مشخص مورد نیاز است.

-تنظیم. به لطف این عملیات، اطمینان حاصل می شود که رابطه بین عدم قطعیت ها و مقادیر اندازه گیری شده در پارامترهای مورد انتظار است.

ابزار اندازه گیری
انواع مختلفی از ابزار اندازه گیری وجود دارد، اگرچه رایج ترین آنها موارد زیر است:

- پای پادشاه اقلام کوچک مانند سوراخ ها، پیچ ها و غیره را با دقت اندازه گیری می کند.

-عمق سنج. مانند بالا، اما دارای پشتیبانی هایی است که به شما امکان اندازه گیری بریدگی ها و سوراخ ها را می دهد.

– بانک مختصات افقی. این تجهیزاتی است که برای کالیبراسیون ابزارهای اندازه گیری استفاده می شود.

-میکرومتر انواع زیادی در این وجود دارد (پالمر، دیجیتال، تماس با نعلبکی و غیره) اما همه آنها فواصل کوچک را با دقت بسیار بالایی اندازه گیری می کنند.

-ساعت مقایسه کننده این به شما امکان می دهد اندازه گیری ها را بین دو جسم مقایسه کنید و به یک پای مغناطیسی نیاز دارد.

-سطح آب. برای تعیین عمودی یا افقی یک شی استفاده می شود.

۲۵ اسفند ۰۰ ، ۱۴:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vali gholami

دلایل بروز کج خلقی چیست؟

بروز کج خلقی نباید والدین را نگران کند و بروز آن ربطی به تربیت خوب یا بدی که کودک می گیرد ندارد.

آنچه شما باید بدانید

کج خلقی رفتارهای خشمگینانه ای است که کودک از طریق آن خستگی، ناتوانی در بیان خود را با کلمات یا ناامیدی از انجام یا به دست آوردن چیزی که می خواهد بیان می کند.
آنها در چهار سال اول زندگی کاملا طبیعی هستند و نباید باعث نگرانی شوند.
والدین باید آرامش خود را حفظ کنند و تسلیم خواسته های خود نشوند. برای اجتناب از آنها، یک روش خوب این است که پیش‌بینی کنید در چند ساعت آینده قرار است چه کاری انجام دهند.
عصبانیت کودکان کج خلقی دوره‌هایی از طغیان شدید خلق و خوی کودکان خردسال است و عموماً شامل تظاهرات رفتارهای مختلفی مانند گریه کردن، فریاد زدن، توهین کردن، خود را روی زمین انداختن، نادیده گرفتن هر نوع استدلال، لگد یا مشت، خراشیدن و یا گاز گرفتن، ضربه زدن سر به زمین یا دیوار، پرتاب کردن یا شکستن اشیا و غیره.

این رفتارها معمولاً در چهار سال اول زندگی ظاهر می شوند و به ویژه در حدود دو سالگی قابل توجه هستند. اما با گذشت زمان، عصبانیت‌ها فروکش می‌کنند، بنابراین رسیدن به آنها سخت‌تر می‌شود

فراوانی کج خلقی به خلق و خوی کودک و همچنین نحوه برخورد بزرگسالان با آنها بستگی دارد. اگر به درستی با آنها رفتار شود، بدون مشکل خاصی ناپدید می شوند، اما اگر به درستی با آنها برخورد نشود، کج خلقی حتی در کودکان بالای هفت سال نیز ادامه خواهد داشت و همچنان از آنها برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند.

 

کج خلقی یک پدیده رشدی طبیعی است. در واقع ظاهر آن بیانگر سطح معینی از بلوغ، استقلال و فردیت در کودک است، تا جایی که می‌خواهد آن‌طور که می‌خواهد و احساس می‌کند توانایی مقاومت در برابر قوانین و محدودیت‌های والدین را دارد، شروع به انجام کارها کند. اما در عین حال، کمک به کودک برای غلبه بر آنها بسیار مهم است، زیرا ماندگاری آنها در طول زمان نشان دهنده وجود رفتار ناپخته و استفاده از روش نامناسب توسط کودک برای دستیابی به آنچه پیشنهاد شده است و همچنین دور زدن آن است. هنجارهای ایجاد شده در محیط شما

دلایل بروز کج خلقی چیست؟
به طور کلی، آنها از یکی از این علل منشأ می گیرند:

  • کودک به دلیل اینکه اجازه ندارد موقعیت خاصی را کنترل یا تسلط داشته باشد ناامید می شود یا با والدین خود درگیر می شود زیرا باید آنچه را که به او می گویند انجام دهد و با آنچه می خواهد مطابقت ندارد. یک مثال واضح زمانی رخ می دهد که کودک زمانی که زمان خواب است، تمایل خود را برای نخوابیدن ابراز می کند.
  • خستگی یا هیجان بیش از حد پس از تحریک زیاد می تواند بر احساسات شما غلبه کند.
  • کودک زمانی که نمی تواند کاری را انجام دهد، مانند بردن یک اسباب بازی به محل کار، ناامید می شود.
  • تسلط ناکافی بر زبان برای بیان آنچه برایش اتفاق می افتد با کلمات می تواند او را به سمت کج خلقی برای بیان ناراحتی سوق دهد. معمولا این مورد بین دو تا سه سالگی اتفاق می افتد.
  • در مرحله تکاملی بین سه تا چهار سالگی، کودکان معمولاً دچار بحران طغیان می شوند که ناشی از یک دوره تأیید خود و دفاع از فردیت خود است. آنها به دنبال متمایز کردن خود از دیگران و خواستار استقلال بیشتر هستند. به همین دلیل، در این مرحله معمول است که صغیر به طور سیستماتیک با آنچه از او خواسته می شود مخالفت کند.

آیا می توان از کج خلقی جلوگیری کرد یا از آن جلوگیری کرد؟
با رخ دادن آنها، آگاهی والدین از زمان ها و موقعیت هایی که احتمال وقوع آنها بیشتر است نیز افزایش می یابد. بنابراین با توجه به محرک های رایج می توان از بسیاری از کج خلقی ها جلوگیری کرد.

کج خلقی در کودکان در مواردی که عصبانیت کودک به دلیل ناامیدی کودک از عدم توانایی در انجام یک فعالیت خاص ایجاد می‌شود، ممکن است آموزش روش‌های جدید برای مقابله موفقیت‌آمیز با آن فعالیت یا یافتن فعالیت ساده‌تر دیگری متناسب با سطح او مفید باشد. توسعه .

اگر کج خلقی به دلیل هیجان بیش از حد یا خستگی ظاهر شود، پس از تماس با بازی های بسیار فعال یا سخت، زمان اختصاص داده شده به فعالیت مذکور باید کوتاه شود و سایر کارهای آرام تر باید ترویج شوند.

وقتی کودکان به دلیل اینکه اجازه ندارند با اشیا یا وسایلی در خانه بازی کنند که برایشان جذاب است، احساس ناامیدی می کنند، یک راه خوب برای جلوگیری از عصبانیت ناشی از ناامیدی ناشی از ناتوانی در دستکاری آنها این است که آنها را دور از دیدشان قرار دهیم.

همچنین اگر در اولین نشانه ها حواسشان پرت شود یا توجهشان به اسباب بازی یا فعالیت دیگری معطوف شود، به ویژه در کودکان کوچکتر می توان از آنها پیشگیری کرد.

یک روش خوب برای جلوگیری از عصبانیت این است که پیش بینی کنید که آنها در چند ساعت آینده چه خواهند کرد. این واقعیت به این معنی است که آنها آماده هستند و بدون اینکه با یک تحمیل آنی و غیرمنتظره مواجه شوند، مورد توجه قرار می گیرند.

۲۵ اسفند ۰۰ ، ۱۲:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vali gholami

تبلیغات و بازاریابی دیجیتال چیست؟

تبلیغات دیجیتال چیست؟

بازاریابی دیجیتال (تبلیغات دیجیتال) فرآیند انتشار مطالب تبلیغاتی از طریق پلت فرم‌های آنلاین مانند رسانه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو، وب‌سایت‌ها و هر نوع برنامه دیگری است که می‌توان به صورت دیجیتالی به آن دسترسی داشت.

این روش یک نوع استراتژی تبلیغاتی برگرفته شده از اطلاعات است که باعث نزدیکی فروشنده به خریداران می‌شود. از این طریق می‌توانید به مخاطبین کمک کنید تا سریع‌تر و راحت‌تر از مرحله تصمیم‌گیری برای خرید به مرحله خرید برسند.

بازاریابی دیجیتال چیست

بیشتر بدانید: دیجیتال مارکتینگ چیست و مزایا و انواع آن چگونه است؟

تفاوت تبلیغات دیجیتال و سنتی

شباهت بازاریابی سنتی و دیجیتال بسیار کم است. بازاریابی دیجیتال هم مانند تبلیغات سنتی باعث آگاهی مخاطبین از محصول، خدمت و تجارت شما می‌شود؛ با این تفاوت که به جای استفاده از ابزارهای سنتی مثل بیلبورد، مجلات از پلت فرم‌هایی مثل گوگل، فیس بوک، یوتیوب استفاده می‌کند.

در این روش شما می‌توانید عملکرد کمپین تبلیغاتی خود را همزمان با پیش روی آن مورد بررسی قرار دهید. ردیابی و نظارت بر فعالیت‌های آنلاین بسیار آسان است. شما می‌توانید به راحتی وارد حساب کاربری خودتان شوید و اطلاعات مربوط به کمپین را دنبال کنید.

این اطلاعات نه تنها به تیم شما کمک می‌کند تا نتایج استراتژی‌های خود را ببینید بلکه فرصت‌هایی برای بهبود عملکرد نیز به شما می‌دهد. به عنوان مثال اگر تبلیغتان دارای بیننده کمی است، می‌توانید با بروزرسانی فیلم‌ها و تصاویر به بالا رفتن میزان مخاطبینتان کمک کنید. و متناسب با بازخوردهای دریافتی تغییراتی در آن اعمال کنید. اما در تبلیغات سنتی زودترین زمانی که می‌توانید نتیجه کمپین خود را ببینید بعد از اتمام آن است.

چرا بازاریابی دیجیتال مهم است و باید از آن استفاده کرد؟

تبلیغات دیجیتال

مطالعات نشان می‌دهند که حدود 98 درصد مردم به طور مرتب از اینترنت استفاده می‌کنند. که از این بین 66 درصد افراد بالای 65 سال هستند. آمار در ایران نشان دهنده آن است که به طور متوسط 43 درصد از ایرانی‌ها از اینترنت استفاده می‌کنند و بیش از 24 ساعت در هفته را صرف حضور در فضای مجازی می‌کنند. این یعنی فرصت ویژه برای استفاده از انواع بازاریابی نوین!

می‌توان گفت اینترنت با تمام فعالیت‌هایی که در طول شبانه روز انجام می‌دهیم ادغام شده است. در نتیجه شما چه یک کسب و کار کوچک و یا کسب و کاری معروف و بزرگ داشته باشید، بهتر است از بازاریابی دیجیتال استفاده کنید. با کمک گرفتن از این روش شما گزینه‌های بسیاری برای ارائه خدمات و محصولات خود دارید.

می‌توانید تبلیغات خود را در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، گوگل یا یوتیوب قرار دهید و حتی از بین متن، تصویر و تبلیغات ویدیویی یکی را برای ورود به این عرصه از تبلیغات انتخاب کنید.

اهمیت بازاریابی دیجیتال

  1. بهینه‌سازی موتور جستجو
  2. بازاریابی موتور جستجو و تبلیغات کلیکی
  3. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
  4. بازاریابی محتوا
  5. بازاریابی پورسانتی
  6. بازاریابی تأثیرگذار
  7. بازاریابی ایمیلی
  8. بازاریابی ویروسی
  9. تبلیغات موبایلی

بازاریابی دیجیتال آفلاین

بازاریابی دیجیتال آنلاین

بهتر است بدانید که استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال، تنها به محیط اینترنت محدود نمی‌شود. برای دستیابی به اهداف مورد نظرتان، باید برخی از روش‌های بازاریابی آفلاین را در کنار روش‌های آنلاین در نظر داشته باشید. در بازاریابی آفلاین پیشرفته می‌توان از وسایل الکترونیکی برای بهبود تجربه کاربران استفاده کرد. به عنوان مثال، برخی از رستوران‌ها برای گرفتن سفارش‌های مشتریان خود از تبلت‌های هوشمند بهره می‌گیرند. بازاریابی رادیویی، بازاریابی تلویزیونی و بازاریابی تلفن همراه نیز همگی در دسته بازاریابی دیجیتال آفلاین قرار دارند.

آیا بازاریابی دیجیتالی برای همه شرکت ها کار می کند؟

بازاریابی دیجیتال برای هر کسب و کاری ثمر بخش است. صرفنظر از اینکه کمپانی شما چه چیزی می فروشد، بازاریابی دیجیتال هنوز در ساخت تجربه رابط کاربری، شناسایی نیاز مخاطبان و تولید ارزش با محتوای آنلاین نقش دارد. اما این به آن معنا نیست که همه ی کمپانی ها می بایست بازاریابی دیجیتال را به یک شکل پیاده کنند.

ترافیک وبسایت

با بازاریابی دیجیتال، می توانید تعداد دقیق افرادی که صفحه اصلی وب سایت شما را مشاهده کرده اند را در همان لحظه با استفاده از نرم افزار تجزیه و تحلیل دیجیتال ببینید. همچنین می توانید ببینید که چندین صفحه را بازدید کرده اند، چه دستگاهی از آنها استفاده کرده اند و از کجا آمده اند، و علاوه بر آن امکان تجزیه و تحلیل دیجیتال داده ها نیز فراهم است.

این اطلاعات به شما کمک می کند تا زمان و سرمایه خود را نسبت به بازدهی کانال و اینکه چه تعداد کاربر از این شبکه ها به وب سایت شما آمده اند، تقسیم بندی و اولویت بندی کنید. مثلا وقتی شما در می یابید که تنها 10 درصد از کاربران از طریق موتورهای جستجو به وب سایت شما آمده اند در صورت که متوسط این عدد باید چیزی نزدیک به 64 درصد است، می دانید که لازم است روی سئوی وب سایت خود کار کنید. تا تعداد کاربرانی که کالا و خدمات شما را از طریق موتورهای جستجو می یابند افزایش دهید.

بازاریابی دیجیتال شرکت ها

با بازاریابی آفلاین، بسیار دشوار است که نحوه تعامل افراد با شرکت شما را قبل از تعامل با یک فروشنده یا انجام یک خرید را ارزیابی کنید. با بازاریابی دیجیتال، می توانید روند و الگوهای رفتار افراد قبل از رسیدن به مرحله نهایی در سفر خرید مشتری را شناسایی کنید، به این معنی که می توانید تصمیمات آگاهانه تری در مورد نحوه جذب آنها به وب سایت خود از همان ابتدای آشنایی با وب سایت یا برند خود بگیرید.

سخن آخر

در این مقاله تلاش کردیم شما را با انواع بازاریابی دیجیتال آشنا کنیم. یادگیری نحوه اجرای صحیح روش‌های بازاریابی دیجیتال، باعث دیده شدن بهتر کسب و کار شما و بهبود نحوه تعامل با مشتریانتان خواهد شد. دستاوردهای اشاره شده، اهداف نهایی تمام روش‌های بازاریابی دیجیتال هستند. شما می‌توانید با ایجاد یک تجربه مناسب برای کاربران نهایی و با توجه به اهدافتان، در جهت توسعه و پیشرفت برند خود حرکت کنید. به کارگیری روش‌های بازاریابی باکیفیت، رضایت شما و مشتری را در پی خواهد داشت.

۲۴ اسفند ۰۰ ، ۱۳:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vali gholami

کولیس ورنیه برای چیست؟

با این ابزار می توانید عناصر و قطعات مکانیکی یا سایر اشیاء را با دقت بسیار زیادی اندازه گیری کنید: بسیار بالاتر از اندازه گیری با نوار متر یا خط کش.

قدردانی کولیس ورنیه، یعنی کوچکترین اندازه ای که ابزار قادر به اندازه گیری یا ارزیابی است، تقریباً از 0.1 میلی متر تا 0.02 میلی متر متغیر است. در مقایسه، یک خط کش فلزی یا یک فلکسومتر ارزش 1 میلی متر یا 0.5 میلی متر دارند. علاوه بر این، در مورد دوم، ارزیابی نیم میلی متر بسیار پیچیده است، زیرا خطوط مقیاس درجه بندی شده بیش از حد به هم نزدیک هستند و با یکدیگر ادغام می شوند.

چه نوع اجسامی را می توان اندازه گیری کرد؟ هر چیزی که بین آرواره هایش گیر کند. مهم است که جسم صلب باشد و قابل تراکم نباشد، زیرا اندازه گیری تغییر می کند. اندازه گیری قطر خارجی پیچ رزوه ای متریک یکی از رایج ترین کاربردهای کولیس ورنیه است. همچنین می توانید داخل یک مهره یا حفره رزوه دار، میله ها و ناودانی ها، عمق یک حفره، به عنوان مثال، پایین سیلندر یک موتور احتراق داخلی و غیره را اندازه گیری کنید.

در تمام مثال های پاراگراف قبل، اندازه گیری آن را می توان با استفاده از متر یا خط کش مدرج تخمین زد. با این حال، این ابزارهای اندازه گیری فاقد قدردانی لازم برای اندازه گیری واقعا مفید هستند. به عنوان مثال، هنگام بریدن یک نخ یا به دنبال پیچ در فروشگاه آهن آلات، حتی خطای 2 یا 3 دهم میلی متر قابل قبول نیست و ارزش متر یا خط کش هنوز بسیار کمتر از تحمل گفته شده است.

از سوی دیگر، کالیبراتور برای اندازه گیری عناصری که نیاز به دقت اندازه گیری حتی بیشتر دارند، استفاده نمی شود. یعنی زمانی که ارزش آن به اندازه کافی کم نباشد، کولیس ورنیه کافی نیست. در این مورد، ابزار اندازه گیری بعدی که باید در نظر گرفته شود، میکرومتر است که ارزش آن برابر یا بیشتر از 10 میکرون است (1 میکرون = μ = 1 / 1000 میلی متر).

به طور خلاصه: کولیس ورنیه برای اندازه گیری قطعات دقیق تر از متر یا خط کش و با دقت کمتر از میکرومتر استفاده می شود. در عمل، برخی از رایج ترین کاربردهای کولیس ورنیه اندازه گیری موارد سخت افزاری است: پیچ، میخ، مهره، سیم، پرچ، مته و غیره. همچنین در مکانیک خودرو، تعمیر و نگهداری صنعتی، لوله کشی، برق و به ویژه در ماشینکاری: تراشکاری، فرزکاری، حفاری و غیره بسیار مفید است.

۲۳ اسفند ۰۰ ، ۱۵:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vali gholami

تعیین قیمت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل هایی که در واحدهای تولیدی تکنوپانل به صورت مونتاژ آماده و متناسب با ویژگی های پروژه شما تولید می شوند، مزایایی مانند عایق حرارتی، رطوبتی و صوتی و عایق رطوبتی را به همراه دارند. افزایش مقاومت در برابر آتش؛ و ظاهر زیبایی را به شما می دهد و همچنین به شما این امکان را می دهد که با کاهش هزینه های حمل و نقل، حمل و نقل، نصب، هزینه های نیروی کار و دوره ها تا حد زیادی از نظر قیمت / هزینه مطابق با اجرای پانل ها با کاربرد در محل، سرمایه گذاری سودآوری داشته باشید.


هنگام تعیین قیمت ساندویچ پانل، نوع فلز ورق داخلی و خارجی، ضخامت فلز، نوع رنگ و رنگ، نوع هسته عایق و ضخامت به همراه مبلغ کل سفارش در نظر گرفته می شود.

قیمت پانل سقف
ساندویچ پانل از جمله مصالح ساختمانی است که اغلب برای سقف ساختمان های مختلف استفاده می شود. ساندویچ پانل های سقفی از جمله محصولات سقفی با بالاترین نرخ قیمت/عملکرد هستند زیرا عایق رطوبتی حرارتی و ضد آب بودن را تضمین می کنند. از مواد عایق مختلف مانند PUR/PIR، پشم معدنی و EPS می توان در عایق بندی پانل های سقفی ساندویچ استفاده کرد. پانل های سقفی ساندویچ تکنوپانل گزینه های مختلف محصول مانند غشاء شده با GRP را در قالب های 3 دنده و 5 دنده در جزئیات اتصالات ثابت و مخفی ارائه می دهند.

ساندویچ پانل سقف بسته به مناطق استفاده و نیازهای منحصر به فرد آنها متفاوت است. قیمت ساندویچ پانل سقفی با توجه به معیارهای مختلفی مانند حجم محصول، تراکم، ضخامت و نوع متریال مطابق با مشخصات فنی پروژه شما متفاوت است.

قیمت پانل دیواری
ساندویچ پانل دیواری در شکل گیری دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان ها برای اطمینان از حداکثر عملکرد در عایق حرارتی استفاده می شود. قیمت پانل های دیواری بسته به نوع ورق داخلی و خارجی، ضخامت فلز، نوع رنگ و رنگ، نوع و ضخامت هسته عایق و مبلغ کل سفارش مطابق با قیمت ساندویچ پانل های سقف متفاوت است.

دیوارهای ساختمان را با نصب مناسب پوشش می دهد و در عین حال عایق حرارتی نیز ایجاد می کند. به دلیل ماهیت بادوامش ماندگاری بالایی دارد. ساندویچ پانل های دارای دامنه کاربری وسیع از کارخانه ها تا مراکز خرید، انبارها تا ساختمان های کشاورزی و دامپروری و حتی نیروگاه ها از جمله اقتصادی ترین مواد هستند. پانل های دیواری با الگوهای سطحی مختلف خود مانند میکرو، خطوط عمیق و سینوسی در کنار جزئیات استاندارد یا مخفی اتصال ثابت، ارزش معماری را به پروژه ها اضافه می کنند.

قیمت پنل سردخانه
ساندویچ پانل ها به عنوان پانل سردخانه در ساختمان هایی مانند سردخانه ها و سردخانه ها استفاده می شوند که بر اساس ویژگی عایق حرارتی خود به ویژگی های تهویه مطبوع خاصی نیاز دارند. پانل های ذخیره سازی سرد دمای مورد نظر را حفظ کرده و فرآیند گرمایش و سرمایش را کنترل می کنند. انواع عایق PUR/PIR در پانل‌های اتاق سرد مورد استفاده قرار می‌گیرند، در حالی که می‌توان مواد مختلفی مانند ورق گالوانیزه پیش‌رنگ، فولاد ضد زنگ و لمینیت PVC را ترجیح داد.

قیمت پنل سردخانه با توجه به مشخصات فنی پنل های مورد نیاز بر اساس نیاز کاربری تعیین می شود.

قیمت پنل آکوستیک
ساندویچ پانل برای عایق رطوبتی حرارتی و عایق رطوبتی استفاده می شود، می توان از آنها به عنوان پانل صوتی برای اطمینان از عایق صدا استفاده کرد. ساندویچ پانل های آکوستیک با مواد عایق پشم سنگ و سطح سوراخ دار دارای عملکرد صوتی بالا و قابلیت جذب صدا هستند. سر و صدا را در تاسیسات صنعتی تحت کنترل نگه می دارد و در عین حال از عایق صوتی در مناطق اجتماعی مانند مراکز تناسب اندام و سالن های سینما اطمینان می دهد. قیمت پنل های آکوستیک که به راحتی بر روی دیوارها و سقف های داخلی در کنار سقف و دیوار ساختمان ها نصب می شوند، بسته به عواملی مانند ویژگی های محصول، طول و ضخامت متفاوت است.

 

۲۳ اسفند ۰۰ ، ۱۴:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vali gholami

6 سوالی که قبل از خرید خانه باید در نظر بگیرید


اولین قدم شما این است که تعیین کنید اهداف بلندمدت شما چیست و چگونه مالکیت خانه با این اهداف مطابقت دارد. شاید شما صرفاً به دنبال تبدیل تمام آن پرداخت‌های اجاره «هدر رفته» به پرداخت‌های وام مسکن هستید که چیزی ملموس به شما می‌دهد: حقوق صاحبان سهام. یا شاید مالکیت خانه را نشانه استقلال می‌دانید و از این ایده که صاحب خانه خود باشید لذت می‌برید. همچنین خرید خانه می تواند سرمایه گذاری خوبی باشد. محدود کردن اهداف بزرگ مالکیت خانه شما را در مسیر درست راهنمایی می کند. در اینجا شش سوال برای بررسی وجود دارد:

1. سلامت مالی شما چگونه است؟
قبل از کلیک بر روی صفحات لیست های آنلاین یا عاشق خانه رویایی خود، حسابرسی جدی از امور مالی خود انجام دهید. شما باید هم برای خرید و هم برای هزینه های مداوم خانه آماده باشید. نتیجه این ممیزی به شما می گوید که آیا آماده برداشتن این گام بزرگ هستید یا اینکه برای آماده شدن نیاز به انجام کارهای بیشتری دارید. این مراحل را دنبال کنید:

به پس انداز خود نگاه کنید. حتی قبل از داشتن یک حساب پس انداز اضطراری با سه تا شش ماه هزینه زندگی، به خرید خانه فکر نکنید. هنگام خرید خانه، هزینه های اولیه قابل توجهی از جمله پیش پرداخت و هزینه های بسته شدن وجود خواهد داشت. شما نه تنها برای آن هزینه ها بلکه برای صندوق اضطراری خود نیز به پولی نیاز دارید. وام دهندگان به آن نیاز خواهند داشت.

2. کدام نوع خانه با نیازهای شما مطابقت دارد؟
هنگام خرید یک ملک مسکونی چندین گزینه دارید: خانه سنتی یک خانواده، دوبلکس، خانه شهری، کاندومینیوم، تعاونی، یا یک ساختمان چندخانواره با دو تا چهار واحد. هر گزینه بسته به اهداف مالکیت خانه شما، مزایا و معایب خود را دارد، بنابراین باید تصمیم بگیرید که کدام نوع ملک به شما کمک می کند تا به آن اهداف برسید. شما می توانید با انتخاب یک فیکسر رویه در قیمت خرید خانه در هر دسته ای صرفه جویی کنید، اما از قبل هشدار داده شود: مقدار زمان، ارزش سهام و پول مورد نیاز برای تبدیل یک فیکسر به خانه رویایی شما ممکن است بسیار بیشتر از آن چیزی باشد که چانه زده اید. 

3. کدام ویژگی های خاص خانه را می خواهید؟
در حالی که حفظ انعطاف پذیری در این لیست خوب است، شما شاید بزرگترین خرید زندگی خود را انجام می دهید، و شایسته آن هستید که این خرید با نیازها و خواسته های شما تا حد امکان مطابقت داشته باشد. لیست شما باید شامل خواسته های اساسی مانند اندازه و همسایگی، تا جزئیات کوچکتر مانند چیدمان حمام و آشپزخانه مجهز به وسایل بادوام باشد. اسکن وب‌سایت‌های املاک و مستغلات می‌تواند به شما کمک کند تا از قیمت‌گذاری و در دسترس بودن املاکی که ویژگی‌هایی را که برای شما مهم‌تر هستند، احساس کنید.

4. برای چه مقدار وام مسکن واجد شرایط هستید؟
قبل از شروع خرید خانه مهم است که تصور کنید وام دهنده چقدر به شما برای خرید اولین خانه شما می دهد. ممکن است فکر کنید که می توانید یک خانه800000میلیون بپردازید، اما وام دهندگان ممکن است فکر کنند که شما فقط برای 400000 میلیون بر اساس عواملی مانند میزان بدهی دیگر، درآمد ماهانه و مدت زمانی که در شغل فعلی خود بوده اید، مناسب هستید. علاوه بر این، بسیاری از مشاوران املاک و مستغلات وقت خود را با مشتریانی که مشخص نکرده اند چقدر می توانند هزینه کنند، صرف نمی کنند.

قبل از ارائه پیشنهاد برای یک خانه، مطمئن شوید که از قبل برای وام تأیید شده اید. در بسیاری از موارد، فروشندگان حتی پیشنهادی را که با پیش تایید وام مسکن همراه نباشد، قبول نمی کنند. این کار را با درخواست وام مسکن و تکمیل مدارک لازم انجام می دهید. خرید وام‌دهنده و مقایسه نرخ‌های بهره و کارمزدها با استفاده از ابزاری مانند ماشین حساب وام مسکن یا جستجوهای گوگل، سودمند است.

5. چه کسی شما را در فرآیند خرید خانه راهنمایی می کند؟
یک مشاور املاک به شما کمک می‌کند خانه‌هایی را پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده می‌کنند و در محدوده قیمت شما هستند، سپس برای مشاهده آن خانه‌ها با شما ملاقات می‌کنند. هنگامی که خانه ای را برای خرید انتخاب کردید، این متخصصان می توانند به شما در مذاکره در مورد کل فرآیند خرید خانه ، از جمله ارائه پیشنهاد، گرفتن وام و تکمیل مدارک کمک کنند. تخصص یک مشاور املاک خوب می تواند شما را از هر گونه دامی که ممکن است در طول فرآیند با آن مواجه شوید محافظت کند. اکثر نمایندگان کمیسیونی را دریافت می کنند که از درآمد فروشنده پرداخت می شود.

۲۲ اسفند ۰۰ ، ۱۴:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vali gholami

نکاتی برای والدینی که نوزادان و کودکان پرتقاضا دارند

وقتی پدر و مادر می شویم، انتظارات زیادی در مورد اینکه نوزاد جدید از نظر شخصیت چگونه خواهد بود، داریم. آیا او هم مثل برادرش آرام خواهد بود؟ آیا او خلق و خوی پدرش را میگیرد؟ مراقب تصورات خود باشید زیرا هر کودکی متفاوت است و ممکن است فرزندی داشته باشیم که نسبت به بقیه نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارد. ما در مورد نوزادان و کودکان با تقاضای بالا صحبت می کنیم.

باید به صراحت بگوییم که این یک آسیب شناسی نیست، آنها نوزادان متفاوتی هستند، با خصوصیات بسیار متفاوت با دیگران، که مغزشان سریعتر از حد معمول رشد می کند و برای اینکه این اتفاق بیفتد به محرک های عاطفی، حسی و حرکتی بیشتری نیاز دارند، بنابراین باید به آنها بدهیم. چیزی که آنها می خواهند تا رشد مغز بهینه حاصل شود.

نوزادان پرتقاضا ویژگی های خاص خود را دارند که آنها را از نوزادان غیرمجاز متمایز می کند که عبارتند از:

- نوزادان پرتقاضا بسیار شدید هستند
به هر کاری که می‌کنند انرژی زیادی می‌دهند، مثلاً شیر می‌خورند یا با ولع غذا می‌خورند، خیلی سخت و اصرار گریه می‌کنند، مدام می‌پرسند، خیلی می‌خندند و با انرژی اعتراض می‌کنند.

-نوزادان پرتقاضا بسیار جاذب هستند
به خصوص با مادر و/یا مراقبانشان، تا جایی که باعث می‌شوند احساس خستگی کنند، مثل این است که انرژی مراقب را جذب می‌کنند.

- نوزادان پرتقاضا ناراضی هستند
آنها همیشه خواستار توجه، تماس فیزیکی، نگه داشتن، توجه، عشق و محبت و بازی با آنها هستند، اما هرگز احساس رضایت نمی کنند.

- هنوز نیستند
آنها همیشه برای هر کاری آماده هستند و حتی ذهنشان همیشه فعال است. شما به سختی می توانید آنها را در ماشین، روسری (پرتاژ) نگه دارید، زیرا اگرچه آنها تماس فیزیکی را دوست دارند، اما ترجیح می دهند احساس آزادی کنند.

- به طور مکرر به دنبال پستان
نه تنها برای رفع گرسنگی و دریافت مواد مغذی، بلکه به دلیل اینکه برای آنها آرام بخش است، اعصابشان را آرام می کند. زمانی که آنها فقط فرمول مصنوعی دریافت می کنند، زمانی که احساس رضایت می کنند بطری را رد می کنند و به دنبال چیز دیگری مانند پستانک یا پستانک می گردند تا آنها را آرام کند.

- نوزادان پرتقاضا توجه دائمی را طلب کنید
پس از ارضای یک نیاز، به زودی نیاز دیگری را نشان می دهند.

- نوزادان پرتقاضا شب ها مکرر از خواب بیدار می شوند و چرت نمی زنند یا اگر هم می کنند بسیار کوتاه هستند.

- نوزادان پرتقاضا غیر قابل پیش بینی هستند
آنها کارهایی را انجام می دهند که والدین انتظار ندارند.

- نوزادان پرتقاضا ترس از جدایی
وقتی پدر و مادرشان را می بینند که دور می شوند، احساس ترس به وجود می آید، زیرا آنها هستند که نیازهای آنها را برآورده می کنند.

11 نکته برای والدینی که نوزادان و کودکانی که تقاضای زیادی دارند

1. سعی نکنید خلق و خوی او را تغییر دهید، زیرا بیش از حد خود را خسته خواهید کرد. فقط سعی کنید یک رابطه خوب و محبت آمیز با کودک خود داشته باشید.

2. او را با هیچکس، نه با برادرانش، اگر آنها را دارد یا با نوزاد دیگری مقایسه نکنید، او را همسایه، برادرزاده و غیره بنامید. هر فردی منحصر به فرد است و مقایسه می تواند در بلندمدت بر عزت نفس شما تأثیر بگذارد.

3. به خواسته های او توجه کنید و با او وقت بگذرانید که باعث آرامش و امنیت او می شود.

4. رفتار خوب او را با عبارات و اعمال مثبت تقویت کنید، به خصوص زمانی که آرام، خندان و خوش خلق است.

5. از خشونت استفاده نکنید، جنبه منفی آنها را تقویت می کنید و سرکشی آنها ظاهر می شود.

6. او را در هر چیزی که می خواهد راضی نکنید، او می تواند بعداً از او برای دستکاری استفاده کند.

7. با تمرینات تمدد اعصاب، یوگا یا ورزش های کم شدت، احساسات خود را هدایت کنید.

8. زیاد با او صحبت کنید و اجازه دهید نظرات خود را بیان کنند.

9. در مواجهه با عصبانیت بسیار آرام و محبت آمیز، اما در عین حال قاطعانه رفتار کنید.

10. اگر احساس خستگی جسمی و روحی می‌کنید، درخواست کمک از یکی از اعضای خانواده یا مراقبتان صحیح است که به شما کمک می‌کند تنش را از بین ببرید. به یاد داشته باشید که ما انسان هستیم و هر لحظه ممکن است عصبانی شوید و/یا دچار افسردگی شوید.

11. اگر می بینید که نمی توانید با این وضعیت کنار بیایید، نمی دانید چگونه آن را کنترل کنید و از کنترل خارج می شود، از روان درمانگر کودک کمک بگیرید.

۲۲ اسفند ۰۰ ، ۱۲:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vali gholami

تاریخچه فلنج استیل

فلنج استیل چیست؟

فلنج استیل که در واقع انواع مختلفی داشته، از خانواده اتصالات فلنج بوده با یک ویژگی خاص که آن فولادی (استیل) بودن جنس این اتصالات است. پس ابتدا لازم است با تعریف فلنج در حالت کلی آشنا شویم چرا که این نوع فلنج خانواده پرکاربردی از اتصالات فلنج است که از جنس فولاد ساخته می شود.

فلنج ها نوعی از اتصالات هستند که در انتهای هر لوله نصب و با متصل شدن به فلنج دیگر توسط پیچ و مهره باعث به وجود آمدن اتصالی قوی برای عبور سیالات مورد استفاده قرار می گیرند. فلنج ها انواع مختلفی دارند و هر کدام برای کاربرد خاصی ساخته شده اند و از نظر تحمل فشار نیز در چند سری کلاس تقسیم بندی می شوند.

همان طور که می دانید روش های متفاوتی به منظور اتصال لوله و اقلام آن به یکدیگر هست که از روش های معمول نیز جوشکاری است اما روش های دیگری مانند اتصالات فلنجی وجود دارد. فلنج ها همچنین فلنج ، به صورت قطعه ای دیسکی شکل هستند که به کمک پیچ و مهره دو قطعه را به یکدیگر متصل می سازد و به آسانی باز و بسته می شوند.

تاریخچه فلنج لستیل

انواع مختلف فلنج برای فشارهای کم و زیاد مناسب هستند و در آن ها آب بندی به وسیله گسکت (آب بند) که در بین آن ها قرار داده می شود انجام می گیرد.

جنس فلنج ها معمولا از فولاد و آلیاژهای آن و یا از چدن و سایر مواد هست اما از این بین فلنج های فولادی (استیل) بسیار پر کاربرد بوده و موضوع اصلی این مطلب نیز هست.

به طور خلاصه فلنج استیل یا فلنج فولادی ضد زنگ، به فلنج هایی گفته می شود که از فولاد ضد زنگ(Stainless Steel) ساخته شده اند. فلنج های استیل با استانداردها و درجه های متداول مواد ASTM A182 Grade F304 / L و F316 / L با کلاس های فشاری از کلاس ۱۵۰، ۳۰۰، ۶۰۰ تا ۲۵۰۰ در بازار موجود است.

بیشتر بدانید: تاریخچه لوله های فولادی

ویژگی های اتصال به وسیله فلنج استیل

اتصالات انواع فلنج استیل دارای ویژگی ها و مزیت هایی هستند که برای انتخاب فلنج ها در صنایع مختلف نیاز است تا با آن ها آشنا شویم. در ادامه به برخی از ویژگی های فلنج اشاره می کنیم. پیش از آن لازم به یادآوری است که مهمترین ویژگی اتصالات توسط انواع فلنج، قابلیت جداسازی آن است. دیگر ویژگی های مربوط به فلنج های استیل در زیر آمده است:

  • خصوصیات ضد زنگ بودن و مقاومت بالا از ویژگی های اصلی این نوع فلنج است.
  • در اتصال به وسیله فلنج ها برای آب بندی بین سطوح و جهت جلوگیری از نشتی سیال از واشر آب بندی(گسکت) استفاده می شود.
  • فلنج های ساخته شده از آلیاژ های ضد زنگ فولاد را فلنج استیل می نامند که توسط تولیدکنندگان داخلی تولید یا با برندهای گوناگون وارد می شود.

فلنج استیل

  • انواعی از این فلنج در برابر تغییر شکل مقاومند و به طور معمول برای فشار بالا، شرایط دمای بالا یا پایین استفاده می شوند.
  • به علت ضخامت کافی اتصال این فلنج در مکان هایی که دما زیاد و تنش های برشی، فشاری و ارتعاشی وجود دارد از آن استفاده می شود.
  • این فلنج اتصال دهنده شیرآلات، لوله ها و پمپ به همدیگر است که برای آب بندی بین آن ها از واشر (گسکت) استفاده می شود.
  • مطابق استاندارد فلنج های استیل آلیاژی به کلاس های 150، 300، 400، 600، 900، 1500 و 2500 تقسیم بندی می شوند.
  • فلنج های گروه کد ANSI دارای تحمل فشار بیشتری هستند و تقسیم بندی کلاس فشاری آن ها 1500، 2000، 3000، 5000 و7000 است.
  • کد عملیات حرارتی انجام شده روی این فلنج ، جنس تشکیل دهنده آن، کلاس فلنج یا مقدار فشار قابل تحمل، سایز اسمی لوله، نام شرکت سازنده و قطر سوراخ ها از جمله مواردی است که روی فلنج حک می شود.

ساخت و تولید فلنج

در این بخش به طور مختصر با نحوه تولید فلنج های استیل آشنا می شویم و نحوه ساخت این قطعه را می آموزیم. نحوه کلی تولید یک فلنج طبق تنظیمات کل قطعه روی یک خط شاخص حول محور است. مطابق اصطلاح این به معنی ساعت بودن سر و ته قطعه است.

تولید فلنج استیل

در مرحله اول ماشین کاری قطعه را داریم و بعد از ماشین کاری قطعه توسط دستگاه تراش، ماشین کاری فرز آن انجام می گیرد و با توجه به محاسبات، ماشین کاری محل قرار گیری پیچ و مهره را تراش می دهد و شکل اصلی فلنج ایجاد می شود.

با این وجود، امروزه با توجه به مدت زمان طولانی ماشین کاری برای تولید فلنج ، در برخی موارد نمونه اولیه را از طریق ریخته گری آماده کرده و سپس با دستگاه های CNC، فرز و تراش آنها را پرداخت می کنند.

۱۶ اسفند ۰۰ ، ۱۲:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vali gholami

8 سند مهمی که باید در فرآیند خرید خانه شما وجود داشته باشد

برای اکثر مردم، خرید خانه چیزی بیش از یک رویا است. یک فرد بخش قابل توجهی از زندگی خود را صرف خرید خانه می کند. با این حال، فرآیند خرید خانه می تواند در واقعیت پیچیده تر باشد، به خصوص اگر شخصی برای اولین بار خانه خرید کند. نوع مدارک مورد نیاز بسته به نوع ملکی که می خواهید بخرید متفاوت است. بنابراین، این مقاله به عنوان راهنمای خریداران خانه برای کسانی از شما که برای اولین بار درگیر فرآیند خرید خانه هستند، عمل می کند.

1) سند بیع

سند بیع یک سند قانونی ضروری است که حاوی شواهدی مبنی بر فروش و انتقال ملک از سازنده به شخص است. چندین بار، سالها پس از خرید خانه، فرد ممکن است به دلایلی بخواهد خانه را بفروشد، در این صورت، این سند ضروری است. سند فروش معمولاً قبل از قرارداد فروش و پس از رعایت شرایط و ضوابط مندرج در قرارداد فروش طبق توافق افراد ذینفع انجام می شود.

2) سند مادر

سند مادر سند مهمی است که مالکیت ملک را مشخص می کند. این سند به طور کلی توسط بانک ها زمانی که خریدار از یک وام در مقابل ملک استفاده می کند مورد نیاز است. یک فرد ممکن است هنگام ایجاد این سند به مقامات محلی برای کمک مراجعه کند.

3) قرارداد خرید و فروش

قرارداد خرید و فروش شامل فهرستی از شرایط و ضوابط است که هم خریدار و هم فروشنده با آن موافقت می کنند. یک مثال عالی از این امر می تواند مذاکره برای قیمت آپارتمان باشد. این توافقنامه شامل مقدار توافق شده آپارتمان توسط خریدار و فروشنده خواهد بود.

4) طرح تصویب ساختمان

قبل از شروع ساخت و ساز، سازنده موظف است طبق مقررات آئین نامه ساختمان، طرح جامع و قوانین بدنه محلی، تحریم های لازم را دریافت کند. این تحریم شامل دو عامل است - الف) نقشه ساختمان و ب) تصویب طرح. یکی از اشتباهاتی که خریداران خانه برای اولین بار مرتکب می شوند این است که اطمینان حاصل نمی کنند که سازنده قبل از خرید خانه، شرایط و ضوابط طرح ساختمان و تایید طرح ساختمان را رعایت می کند. عدم رعایت شرایط و ضوابط ممکن است منجر به نتایج منفی شود اگر مقامات محلی برای بررسی های نقطه ای مراجعه کنند، که در ساختمان های جدید بسیار رایج است.

5) نامه تصرف

تملک نامه سندی است که توسط سازنده تهیه می شود و تاریخ تصرف ملک توسط خریداران را ذکر می کند. این سند به نام سازنده ساخته شده و پس از دریافت گواهی پایان کار ایجاد می شود. با این حال، این نامه دلیلی بر مالکیت شخص بر ملک نیست. برای آن، خریدار خانه نیاز به دریافت گواهی اقامت دارد.

6) گواهی پایان کار

گواهی پایان کار (یا گواهی اشغال) سندی است که بیان می کند ساختمان پس از اتمام بازرسی شده است و از تمام قوانین زیر مجموعه شهرداری یا سازمان توسعه محلی پیروی می کند. این سند برای استفاده از امکاناتی مانند آبرسانی، تامین برق و سیستم زهکشی مورد نیاز است. خرید ملک بدون گواهی پایان کار برای خریداران خانه اول توصیه نمی شود زیرا بدون آن ساختمان.

غیرقانونی تلقی می شود و می تواند منجر به مجازات شود یا حتی می تواند منجر به اخراج شود. با این حال، این امکان وجود دارد که خود خریدار به شرکت شهرداری مراجعه کند و در صورتی که سازنده موفق به دریافت گواهی پایان کار نشد، درخواست کند.

7) گواهی ختا

ختا اساساً یک سند درآمدی است که حاوی جزئیاتی از ملک است، مانند اندازه، مکان، مساحتی که بر روی آن ساخته شده است و غیره برای پرداخت مالیات بر دارایی. این نیز نوعی شناسنامه است و هنگام گرفتن وام مسکن ضروری است. اطمینان از اینکه گواهی خاتا بخشی از فرآیند خرید خانه است حیاتی است زیرا برای درخواست تامین برق و آب مورد نیاز است.

8) نامه تخصیص

اگر قصد دارید خانه ای را رزرو کنید که در حال حاضر در حال ساخت است، نامه تخصیص بسیار مهم است. این شامل تمام جزئیات مربوط به پرداخت آپارتمان و هرگونه هزینه اضافی است که ممکن است مجبور شوید برای هر گونه امکانات اضافی بپردازید. این نامه هنگام دریافت وام از بانک بسیار مهم است زیرا مبلغی را که باید توسط خریدار پرداخت شود ذکر می کند.

۱۴ اسفند ۰۰ ، ۱۲:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vali gholami