شهرک صنعتی قرچک
یکی از20 شهرک و ناحیه صنعتی ، شرکت شهرکهای صنعتی تهران، در صدد ایجاد ۴ فاز به وسعت ۷۵۰ هکتار است
فاز اول شهرک صنعتی قرچک دارای زون بندی فلزی، شیمیایی، غذایی و نساجی بوده، همه قطعات آن واگذار شده است دارای 150 واحد صنعتی فعال است
فاز دوم با قطعات بزرگتر از 700 متر مربع ، علاوه بر زون بندی فاز۱ دارای برق الکترونیک ، کانی غیر فلزی و سلولوزی نیز می باشد، در حال تکمیل ساخت و ساز است نیمه دوم ۹۹ واگذاری آن آغاز میگرد.
جواز های تاسیس جهاد ، صنایع (جواز تاسیس مجاز داخل شعاع ۱۲۰ کیلومتری شهر تهران ) و همچنین صنوف تولیدی ( نظیر خشکبار کیف و کفش، خیاطی جوراب و…) می توانند نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایند.
در حال حاضر قیمت پایه هر متر مربع ۲8۰ هزار تومان ( قطعات تجاری با مزایده واگذار میشود) که به صورت اقساط ۳۶ ماه با مبلغ نقدی ۳۰ درصد از متقاضیان اخذ می شود.
کلیه خدمات مالی و اداری عقد قرارداد/تغییر نام/استعلام ادارات و… توسط دفتر مرکزی و اخذ انشعابات و مجوز احداث/پایان کار در شهرک انجام می گردد.

 

بهمن خطیبی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد تسهیل قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: فاز نخست شهرک صنعتی قرچک به مساحت ۲۹۶ هکتار به طور کامل اجرایی شده و بیش از ۸۰۰ قرارداد در این شهرک به ثبت رسیده که از این تعداد ۶۵۷ مورد وارد مرحله عملیاتی شده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون ۴۵۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی قرچک در حال احداث می‌باشد که تا پیش از پایان امسال، تعدادی از این واحدها افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت فاز نخست شهرک صنعتی قرچک و استقبال صاحبان صنایع، توسعه این شهرک در دستور کار قرار گرفته لذا با هماهنگی به عمل آمده و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، فاز دوم شهرک صنعتی به زودی به متقاضیان واگذار می‌شود.
خطیبی افزود: در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، موضوع توسعه شهرک صنعتی قرچک اعلام شد تا زیرساخت‌های قانونی این امر تأمین شود.
فرماندار قرچک اظهار کرد: به جز۱۱ صنف مستقر در تهران که در گذشته از استقرار و تولید در این شهرک استقبال کرده‌ و هم اکنون در این شهرک صنعتی قرچک مشغول تولید هستند، چندین صنف دیگر نیز آماده انعقاد تفاهم‌نامه هستند که با راه‌اندازی فاز دوم، زمینه استقرار این صنایع نیز فراهم می‌شود.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
آدرس: قرچک – کمربندی جنوبی بعد از کارخانه آجر ثبات – شهرک صنعتی قرچک


مختصات جغرافیایی: ۳۵درجه و ۲۴دقیقه و ۳۹ ثانیه شمالی و ۵۱ درجه و ۳۲ دقیقه ۴۳ ثانیه شرقی
پیش شماره تلفن: ۰۲۱ شماره تماس: ۳۶۱۹۴۵۰۰-۳۶۱۹۴۶۰۰
صنایع مجاز برای استقرار:
صنایع فلزی،غیرفلزی، سلولزی، نساجی، شیمیایی، برق و غذایی
تعدادی از واحدهای مستقر در شهرک
در حال حاضر و با شروع واگذاری زمین در شهرک و توافق سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی با اتحادیه صنوف در کشور مجوز استقرار صنف آجیل فروشان و خشکبار در این شهرک صادر شده است و در حال حاضر این امر در حال اجرا می باشد.

 

منبع : جهت خرید و اجاره سوله در شهرک صنعتی قرچک در رهن سوله در شهرک صنعتی قرچک و همچنین آگاهی از قیمت زمین در شهرک صنعتی قرچک و خرید و فروش کارخانه سالن و انبار در شهرک صنعتی قرچک با ما تماس بگیرید.


 

منبع