ساندویچ پانل ها واحدهای پیش ساخته ای هستند که از دو روکش فولادی (خارجی و داخلی) و یک هسته عایق سازه ای بین آنها تشکیل شده است. هسته پانل عایق حرارتی و صوتی را تضمین می کند و به دلیل اینکه از پشم معدنی ساخته شده است، محافظت بالایی در برابر آتش ایجاد می کند. روکش های فولادی در برابر خوردگی محافظت می شوند و همراه با هسته، استحکام مکانیکی بالایی به پانل می دهند.

دیوار
ساندویچ پانل دیواری در روکش فولادی متداول ترین مصالح ساختمانی برای ساختمان های صنعتی، تجاری، کوباتور، اداری، ورزشی، کشاورزی و ساختمان های عمومی است. از ساندویچ پانل ها برای ساخت دیوارهای جداکننده، سقف و سایر پارتیشن ها در انواع مختلف ساختمان استفاده می شود.

سقف
از ساندویچ پانل سقفی (سطح خارجی به شکل ذوزنقه) برای ساخت انواع سقف با زاویه شیب کم یا متوسط استفاده می شود. ساندویچ پانل سقفی آرپانل به لطف پروفیل مناسب قفل ها دارای سفتی کامل در برابر نفوذ هوا، بخار و باران است. پانل های سقف به عنوان مواد سقف برای ساختمان های تولیدی، مراکز خرید، انبارها و ساختمان های کشاورزی-صنعتی استفاده می شود.

سردخونه
از ساندویچ پانل سردخانه در ساخت سردخانه، فریزر و سایر اشیاء در صنایع کشاورزی و غذایی استفاده می شود. آنها شامل دو روکش فولادی گالوانیزه و رنگ شده و یک هسته ساختاری از فوم PUR/PIR هستند. آنها با بالاترین پارامترهای حرارتی (ضریب انتقال حرارت بسیار کم U) مشخص می شوند، بنابراین آنها کاملاً شرایط لازم برای اطمینان از عایق حرارتی بالای دیوارها و سقف ها را برآورده می کنند. پانل های سردخانه در سبد محصولات ما می توانند از انواع مختلف روکش ساخته شوند که در هر مورد برای افزایش نیازهای بهداشتی و بهداشتی تنظیم می شوند. پروفیل ویژه قفل ساندویچ پانل و جزئیات فنی طراحی شده، دوام و استحکام بالای موانع حرارتی را تضمین می کند که ساندویچ پانل سردخانه را به محصولی ایده آل برای ساخت سالن ها و انبارهای مواد غذایی و کشاورزی تبدیل می کند.

گوشه
ساندویچ پانل های پیش ساخته گوشه ای که اصطلاحاً گوشه ها نامیده می شوند، ایجاد لبه های زیبایی شناختی معماری برای روکش ساختمان را تسهیل می کنند. مزیت اصلی گوشه ها بستن بدون استفاده از فلاشینگ است که باعث می شود عنصر تکمیل کننده سیستم های نما بسیار موثر و زیبا باشد.