در واقع ساخت تیزرهای تبلیغاتی محتوای ایده آلی برای تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی هستند.
خواه یوتیوب، لینکدین، فیس بوک و اینستاگرام را هدف قرار دهید ، ویدیوهای تبلیغاتی باید کوتاه و شیرین باشند (30 ثانیه ایده آل است).
احتمالاً تا به حال روی رد یک میلیون تبلیغ ویدیویی یوتیوب کلیک کرده اید ، اما هر چند وقت یکبار ، آگهی ای را می بینید که واقعاً جلب توجه می کند.
نکته اصلی این است که در ساخت تیزر تبلیغاتی محتوای خوبی ایجاد کنید که اطلاعات مهم را از قبل بارگذاری کند تا در کوتاه ترین زمان نقطه هدف برسد.
هدف از یک ویدیوی تبلیغاتی توصیف محصول شما با جزئیات زیاد نیست، بلکه ارائه یک نمای کلی و ایجاد هیجان است.
آن را به عنوان یک معرفی دوستانه (یا ورودی مرحله نمایشی) برای محصول خود در نظر بگیرید.
عکسهای زیبا از محصول، گرافیک جذاب، متن روی صفحه و انتخاب آهنگ عالی تا حد زیادی باعث ایجاد تبلیغات حرفه ای می شود.
استراتژی، نوآوری و اجرا سه فاکتور اساسی در موفقیت و تولید یک تیزر به شمار می آیند.
تیزرهای موفق از نظر اتخاذ استراتژی بی نقصاند. دارای مفهومی خلاق هستند و از اجرای مناسبی نیز برخوردارند.