عایق حرارتی عالی

یکی از مزایای ساندویچ پانل، عایق حرارتی بودن آن است،  آیا قصد دارید ماده ای را انتخاب کنید که دارای خواص عایق حرارتی مناسبی باشد؟ ساندویچ پانل در عمان می تواند برای شما مناسب باشد. انتخاب یک ساندویچ پانل یک کار هوشمندانه خواهد بود، خواه یک پروژه ساختمانی باشد یا هر پروژه دیگری. ساندویچ پانل به کاهش هزینه های انرژی کمک می کند. علاوه بر این، خطر تشکیل کپک را همراه با رطوبت بیش از حد کاهش می دهد.

مقاومت در برابر آتش - یک نکته بسیار مهم

دومین مزایای ساندویچ پانل مقاومت در برابر آتش است

در طول سال ها، مردم به دلیل عملکرد استثنایی از ساندویچ پانل ها استفاده می کنند. هنگامی که در معرض آتش قرار می گیرند، می توانند تا دمای 1000 درجه سانتیگراد را تحمل کنند. اکثر مهندسان و صاحبان ساختمان برای اطمینان از ایمنی کارکنان و تجهیزات، ساندویچ پانل را ترجیح می دهند. 

مقرون به صرفه بودن - عاملی که نمی توانید نادیده بگیرید

سازه های ساندویچی مقرون به صرفه هستند زیرا مواد اصلی در مقایسه با سایر مواد کامپوزیتی گران نیستند. علاوه بر این، دوام پارچه به کاهش هزینه های نگهداری کمک می کند.

نسبت قدرت به وزن بهتر

باز هم از مزایای ساندویچ پانل میتوان به سبکی و تحمل وزن بالا اشاره کرد. به نوبه خود، می تواند بارهای مورد نیاز را در طول حمل و نقل پشتیبانی کند. به طور مستقیم هزینه حمل و نقل را کاهش می دهد. این عالی نیست؟

چرا ساندویچ پانل TSSC؟

پرکاربردترین مزایای ساندویچ پانل ها:

ساندویچ پانل های TSSC برای کنترل شرایط محیطی داخلی و خارجی مهندسی شده اند. پانل ها به طور موثر در سیستم های سقف و دیوار استفاده می شود. پنل های TSSC کارایی بالایی دارند و قابلیت عایق کاری بالایی دارند. در TSSC ما به نیازهای مشتری خاص اعتقاد داریم و نه "یک اندازه مناسب برای همه". مهندسان ما پانل های عایق سفارشی را طراحی می کنند. انتخاب مواد عایق مناسب بسیار مهم است زیرا به عملکرد مثبت کمک می کند.